11 Haziran 2009 Perşembe

aşk nickleri aşk ile ilgili nickler aşk nickler msn nickleri en güzel aşk nickleri şekilli aşk nickleri çeşitli aşk nickleri en anlamlı aşk nickleri

AŞK NİCKLERİ €N GÜZEL AŞK NİCKLERİ

*Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim

*Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

*Allah gücü erkeğe, güzelliği kadına vermiş... Ne var ki her şeyi yenen güç, güzelliğe yenilmiş

*Rüzgar alabildiğine hırçın,yağmur alabildiğine inatçı, yüreğin ise onlara inat sanki bir liman... Tıpkı gözlerindeki huzur gibi

*Doğan her günün sabahında, içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak..


*Dal rüzgari affetse bile, dal kirilmis bir kere.

*(f)//*Her_Insan_Sevilcek_Ve_Sevecektir*(f)

*Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir..

*Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce,

*Sevdiğinin gözyaşları sahile vurduğu zaman ,Sahilin atacağı imza SENİ SEVİYORUM olacak bitanem.

*sevene can feda sevmeyene elveda

*düşüмdє isтαивuLuи dörт вir yαиı sєиiиLє кαpLı

*Seni sevdigim kadar yasasaydim; ölümsüzlügün adini ask koyardim.

*Senide GÖMDÜM!!! Sende ÖLDÜN !!! Haddini Bilmeyen Herkese Küstüm !!!

*NØkTayı kØyduğum æN N£ S£nd£n ßir £S£r N£d£ ߣnd£n ßir iz kæLæjæk

*Sevmek saçak altına sığınan göçmen kuşun kar tanecikleri arasında uçuşan beyaz tüyünü görebilmektir


*HEP KALANLARA GİDENLERİ KATTIM! BİR GÜN YERİNE GEÇEMEDİLER. O KALANLARA GİDENLERİ KATTIM YİNE BİR TANE SEN EDEMEDİLER.

*Herkesi sevebilirdim. . .sevmeye senden başlamasaydım.

*Ey kahverengi gözlerine tutulduğum çocuk! Eğer seni çok sevdiğimi kanıtlamamı istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak. Görebildiğin binlerce yıldzdan her biri sana gnderilmiş öpücüklerdir!

*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama

*Biz birbirimize dönmüş iki ayna gibiyiz. İçimizde binlerce olsada görüntümüz biz sadece birbirimizi görürüz

*ợōzüмü кıгקı0гยм ร0иย ๏lмคŷคภ кคгคภlıợค…ςเlשé אคקı0гยм éςєlé….!кยŷгยк รคllı๏гย๓ âżŗâเŀ’є. . .!

*ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα… ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм …

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

 

msn nickleri şekilli nickler en güzel nickler Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template