27 Haziran 2009 Cumartesi

Msn Nickleri · Yeni Msn Nickleri · Msn Avatarları · Komik Msn Nicklerimsn nickleri sitesi. ... Toplam : Anlamlı Msn Nickleri Toplam :Msn nickleri,

MSN NİCKLERİ EN GÜZEL NİCKLER



1- anılcak bir 'adın'bile yok

2- ßu чα$αм вεйĩм кuяαℓℓαяĩ вεй кøчαяĩм вεй чα$αяĩм ώε вεdεℓĩйĩ вεй ödεяĩм ßu вεйĩм нαчαттα кĩ duяu$uм,ώαяℓĩğĩм,ĩspαтĩм!

3- » DÜşman keLİMEsiNİN aNlaMINı ArkadaŞ SıfaTıNı taŞİyanLarDAn ÖğREnDİm..!!!

4- Hayat denen şey dilimin ucunda!

5- Kimi zaman gülüp geçtiğin, kimi zaman batıp gittiğin sokakların çatısı yok.

6- Beklerken bütünleşmişim soğuk mermerin rengiyle meğer bu sokağın bir taşıymışım kaç yabancı basmış üstüme...sayamadım

7- Kal derken gitmeleri haykıramadım. Kapımın önündeyim,beklerim ben.. Zaten kalkmayı başaramadım

8- YAŞADIĞIM HİÇ BİR ŞEYDEN PİŞMAN DEĞİLİM, ÖFKEM YAŞAYAMADIKLARIMA

9- sil вαşтαи вαşlαмαк qεяεк вαzεи,нαчαтı sıfıяlαмαк..

10- уαğмυяℓυ ѕσкαкℓαя∂α нαуαтıмı αяıуσяυм

11- ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

12- İmzaya gereq yok eskiler Bizi Tanır…

13- hyt ceheNneMmişthe Haberimiz yokhMu$

14- bИy yaИLı$ áИLá¥áИ heR$e¥dЭИ ИèfRèt èđioRuМ...

15- [NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

16- kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

17- kan kaybedio hayatım,can çekişio hayallerim.yasamak zor gelio artıq bana.nerde hata yaptım die düşünüorum

18- yüreinde kül olmuj iki hece olarak kalıjam artıqq

19- bitiorum her nfste..NE HALİM VARSA GÖRDÜM!!..çOq kOştum Çoq yoruLdm..Ve simdi bnde dştüm....
nefret sözleri
20- düşlerm başka..gercekler baskaaa..ama Umrumdada deiiiLL!

21- Anlatamadigim birseyler var , hep baska baharlara biraktigim ... Ucurumlari tam a$arken kırılıyor kanatlarim..

22- ***İYİ DOSTLAR BİRİKTİRDİMM HEPSİ AİLEM OLDU***

23- masallar gerçek deil nekadar hayal etsende..

24- istiklal boyunca gözünde yaşlar sadece arkasına bakmaktan korkar!!!

25- Deği$ir her$ey deği$ir daha oynanmadı son eL!

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

 

msn nickleri şekilli nickler en güzel nickler Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template